Monday, April 1, 2013

Sanah Helwah


Alhamdulillah. Selamat hari lahir buat diri ku sendiri. Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran saya yang ke???? Errr berapa eh? Kenapa ramai yang wish semua cakap ke 17?.. hehehe... Sebenarnya yang ke 27 tahun. Ya Allah semakin tua dah. Dah nak mencecah angka 30 tu rasa semakin berusia. Tapi orang kata saya baru 17 tahun. Jika diimpikan, diusia sebegini saya dah ada 3 anak. Tapi tu hanya perancangan manusia. Perancangan Allah untuk saya adalah yang terbaik. Apa pun, terima kasih pada suami yang dah berhabis hampir setengah ribu semata-mata memenuhi kehendak isteri sempena bulan Mac. Apa saya minta semua suami luluskan. Kalau tak, jangan harap lah ye. Kata suami " tak apa, demi bulan Mac". Haha. Baik betul hati suami. Jadi macam-macam saya pow. Sweater, cutey sleepwear, 2 helai tudung Akel, 2 helai baju untuk raya ( in advance), Shampoo dan Mask dari TheFaceShop. Yupss, saya memang pengguna setia TFS. 

Tak lupa juga ucapan terima kasih pada Kak Ipar yang berniat nak belanja Steamboat, tapi kedai penuh. So, diganti dengan Pizza hut. Terima kasih juga pada Mak-Abah mertua yang berulang kali wish birthday saya, pada mak-ayah (sebentar lagi mereka sampai dan akan tidur di rumah saya), adik-beradik, adik Ipar, Kakak Ipar dan kawan-kawan yang masih sudi wish di FB-Twitter-Instagram-Whatsapp-SMS. Love you all...

Kek yang dibeli oleh kak Long saya. Walau jauh mereka tetap celebrate birthday
saya di kampung. Terima kasih semua..

Semoga tahun ini hasrat kami untuk memperoleh zuriat akan dikabulkan Allah. Jika tidak, semoga kami terus diberikan kesabaran dan dimewahkan rezeki. Aameen. 

No comments: