Sunday, December 30, 2012

Suami pun nak cantik


Produk dari TheFaceShop

Suami banyak black head. Saya suruh suami pakai apa-apa produk untuk hilangkan black head tu tapi suami tak minat.  Barangan di atas, saya punya. Saya ni taklah ada masalah kulit ke, black head ke hape kan. Tapi saja nak memanjakan diri. Gedik tengok orang lain pakai, so diri sendiri pun nak cuba. Satu hari ni, saya nak-nak-nakkkk jugak mendandan muka suami. Pujuk punya pujuk, suami pun setuju. Pakaikan suami mask. Tapi suami macam tak suka sangat. Bila pakaikan suami black head clay tu, suami ala-ala rela tak rela je. Macam just nak layankan gedik isteri. 10 minit berlalu, masa untuk tanggalkan mask tu. Masa tarik, suami punyalah teruja tengok benda alah ni memang bagus dan berfungsi. Suami mulanya tak percaya. Tapi bila tengok segala kotoran kat hidung dia tertanggal dengan banyaknya, memang dia teruja sangat.

Yang kelakarnya, esok nya suami minta buat lagi. Sebab masih ada black head yang tak tanggal. Bila buat memang banyak tanggal. Sampai dah betul-betul hilang baru suami puas hati. Lahaii, kelakar tengok suami. Sekarang macam dia pulak lebih excitednya. Barang saya, tapi dia yang mintak kita pakaikan. Tapi bagus jugak sebab saya sendiri malas pakai. 

Facial muka suami ni pun merupakan ruang dan peluang mengeratkan kasih sayang. Adalah jugak peluang cari pahala :)




No comments: