Monday, November 26, 2012

Follower Mialiana ke 8668

[Sumber] Mialiana.com

Alhamdulillah, beberapa hari bercuti tak sempat singgah ke blog sendiri. Tup-tup sampai rumah tengok ada 9 orang follower beserta 9 comment. Rupanya kak mialiana.com ada buat entry istimewa untuk saya. Tak sangka saya jadi follower bertuah kak mia - follower ke 8668. Segan rasanya apatah lagi blog saya ni baru nak hidup. Tiba-tiba blogger yang punya ribuan follower siap tolong promote blog saya. Terima kasih kak Mia. Actually, tak pernah terfikir nak blog ni dikenali orang. Tak sangka boleh ada follower. 

Dan baru saya tahu rupanya blog saya ni saya letak nama Uzmaa. Hehehe...Panggil saya Hani. Uzmaa tu should be jadi nama anak yang patut saya lahirkan tapi mungkin belum rezeki saya.

Apapun terima kasih pada mereka yang sudi follow blog picisan ini :D

10 comments:

Pemikir said...

Tahniah... bukan mudah nak jadi orang yang bertuah

Nurul Lyana Kz said...

akak mmg sgt bertuah..;) xapa, dulu yana pun xramai jugak follower, nnti lama2 ramai lah tu.. welcome to dunia blogging kak.. happy blogging tau dan salam perkenalan ;)

Salmi said...

Salam perkenana di alam maya..

Si Matatajam said...

Tahniah.... M follow sini gak..

Unknown said...

@Pemikir Alhamdulillah...

Unknown said...

@Secrets of A Teenage Girl

Thanks Yana...xkisah x ramai follower. yg best bila ada follower setia :)

Unknown said...

@Nor Salmi

Thanks kak. Salam perkenalan :)

Unknown said...

@Si Matatajam

TQ M :)

Mia Liana said...

baru perasan entri ni... terima kasih ya... ;)

Unknown said...

sama-sama kak :)