Wednesday, November 21, 2012

Scan Saka


Sejak beberapa malam ni selalu sangat bermimpi. Ada mimpi baik, ada yang menakutkan. Bukan apa, saya takut sebab antara mimpi tu seperti berkait dengan tanda-tanda gangguan saka. Jadi, saya pun ajak suami pergi scan dengan ustaz perubatan. At-least nak juga tau samaada saya ni ada saka atau tidak. Sebab antara tanda saka kan lambat dapat zuriat. Jadi saya bimbang kalau itu salah satunya. 

Suami cakap, InsyaAllah lepas program kami selesai dia nak bawa saya berubat di JB atau di Darussyifa' Melaka. Antara satu. Then saya tau suami tak suka bila saya tergedik-gedikkan Asyraf Muslim tiap kali nampak dia di rumah mak dia. Saya pun sengaja sakat suami
" Kalau tak pun berubat dengan Asyraf Muslim je"
Berdesuppp terus lari ke dapur sambil gelak jahat. Pastu dengar lah suami membebel tak puas hati. Eleh abang. Gurau pun nak ambik serious. Tengak Abg Long dan suami kakak yang lain takde pun nak marah kalau wife memasing terlebih gembira bila jumpa Asyraf Muslim. Bukanlah kami peminat dia tapi macam seronok je dapat jumpa orang popular. Haha. Suami..suami.. Cemburu tu bertempat lah kot?

2 comments:

Nurul Lyana Kz said...

manalah xjeles kan.. tu tanda suami akak syg akak tu..hehe ;)

Unknown said...

masalahnye dik, asyraf tu sekampung ngn akak. saje nk gedik2 bila nmpk artis. haha. cemburu pun biarlah bertempat kan