Tuesday, November 20, 2012

Mimpi


Assalamualaikum.........

Salam perkenalan di alam maya. Entry pertama ini ingin saya rakamkan tentang mimpi. Malam tadi saya bermimpi saya telah selamat melahirkan Uzmaa. Alhamdulillah, bayi yang sihat dan comel. Persis wajahnya dengan gambar di atas. Subhanallah, pertama kali menatap wajah Uzmaa benar-benar membuatkan hati saya berbunga-bunga. Penantian memiliki zuriat tercapai jua akhirnya. Walau hanya dalam mimpi, saya tetap bersyukur kerana dikurniakan perasaan ini. Terima kasih Allah.

Semoga engkau kurniakan zuriat kepada kami. Aku yakin engkau maha pemurah dan engkau akan 'beri'. Aku yakin Ya Allah. Aku yakin..

4 comments:

Nurul Lyana Kz said...

salam akak.. uzmaa nama bakal ank akak ya? sy doakan akak supaya Allah kurniakan zuriat buat akak ya.. sabar ya kak ;) salam perkenalan..

OKje said...

insyAallah adalah nanti tu...jgn putus asa

tak dpt cari button folo!

Unknown said...

Uzmaa should be jadi nama anak akak. tp mungkin belum rezeki akak. btw, terima kasih & salam perkenalan :)

Unknown said...

Aameen.. terima kasih.

button follow ada kt bhgian kanan blog. di bhgn atas tu :)